Jag försökte handla men det gick fel nånstans i processen ...
När jag beställde fick jag följande text i bekräftelsen:
"Payment Method
------------------------------------------------------
Credit Card via Paypal - (Please DO NOT send the money now, as soon as the order is complete and ready to ship, you will be requested to send specified amount via credit card. All details will be provided then.)
Pokud se chcete informovat o stavu sve objednávky, muzete se prihlasit do obchodu pomoci volby MUJ UCET v prave horni casti obrazovky, a pomoci volby ZOBRAZIT VSECHNY OBJEDNAVKY (trizeno dle objednavek) nebo pomoci volby ZOBRAZIT VSECHNY POLOZKY (pouze prehled polozek, bez trideni dle objednavek) se informovat o stavu a dobe dodani jednotlivych polozek.
"
Sen fick jag inget ytterligare e-mail förrän jag fick detta:
"
obchod.valka.cz
------------------------------------------------------
Order Number: 32044
Detailed Invoice:
http://obchod.valka.cz/../catalog/accou ... r_id=32044
Date Ordered: Čtvrtek 10 listopad, 2011nnThe comments for your order are
Dear Customer
Because irresponsive to our payment request.
Your order is canceled
best regards Lenka Caletková
nnYour order has been updated to the following status.
New status: Zrušeno
"
Om de inte skickat "dags att betala"-mailet eller om det försvunnit på
vägen eller kraschat någonstans i den mailserver jag använder har jag
ingen aning om. Hur som helst så borde det ha fungerat och de verkar
ha rätt uppfattning (ta betalt först när de är redo att skicka varorna).
Om de hade något jag ville ha som inte fanns hos någon annan handlare
så skulle jag nog prova.