Nordic Air Meet 2012

På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
Lennart

Re: Nordic Air Meet 2012

Inlägg av Lennart »

I dag var det perfekta väderförhållanedn.Men starterna gick ut över havet,och tyvärr så kantrade vinden.Så man landade även från havet,så bildskörden blev skral idag.
Bilden på Sas kärran kan representera "SAS ett flygbolag nära dig" :D Men det är fyra dagar kvar/Lennart
Bild
Senast redigerad av Lennart den 03 sep 2012, 16:53, redigerad totalt 1 gånger.
Lennart

Re: Nordic Air Meet 2012

Inlägg av Lennart »

Bild
Lennart

Re: Nordic Air Meet 2012

Inlägg av Lennart »

Bild
Lennart

Re: Nordic Air Meet 2012

Inlägg av Lennart »

MVH/ Lennart
Bild
Lars Befring
Inlägg: 2326
Blev medlem: 05 feb 2012, 19:05
Namn: Lars Befring
Ort: Stockholm

Re: Nordic Air Meet 2012

Inlägg av Lars Befring »

Air Meet: Gilla!
Bilder från Air Meet: GILLA!!!!
Ofog: ogilla
Modellexpo 08 Open 2021 Korea, Gruppbygge Airline 72
Lennart

Re: Nordic Air Meet 2012

Inlägg av Lennart »

:lol: De var en bra sammanställning Lars,instämmer till fullo ! Man ser tydligt på bilden av F-16 planet vilken märklig yta den har.Synda att man inte kan förmedla ljud och lukt. Efter fem timmar är jag inpregnerad i flygbränsle /Lennart
Lennart

Re: Nordic Air Meet 2012

Inlägg av Lennart »

En gråmulen och blåsig eftermiddag.Men jag stod på mitt vanliga ställe och inväntade när planen skulle komma in för att landa.Har ju kunnat se starterna ,men kan tyvärr inte fota åt det hållet för det är in mot basområdet.Mycket imponerande att se dragkraften i F-18 motorer.Det rullar inte långt innan det stiger rakt upp i skyn.
Som vanligt har det varit riktigt roligt att få vara med om det här igen.Bilderna blir ju inte som på en flyguppvisning,men alltid något.Och som min fru brukar säga,ljudet är halva nöjet :D Intressant att se en GBU på Jas balken,och en liten Iris.Precis då jag kommit tillbaka till bilen och regnet börjat falla,då kommer KC 135:an in.Håll tillgodo med bilderna /MVH Lennart
Bild
Senast redigerad av Lennart den 05 sep 2012, 08:36, redigerad totalt 1 gånger.
Lennart

Re: Nordic Air Meet 2012

Inlägg av Lennart »

Bild
Lennart

Re: Nordic Air Meet 2012

Inlägg av Lennart »

Bild
Lennart

Re: Nordic Air Meet 2012

Inlägg av Lennart »

Bild
Skriv svar