Nu är det kul igen

På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
Lennart

Nu är det kul igen

Inlägg av Lennart »

Nu på Måndag startar övningen Nordic Air meet ,med sju nationer involverade. Man baserar bl.a på F-21. Var och kollade en amerikansk herk "som landade på F 21 häromdagen. Denna gången kommer bl.a Brittiska Tornado GR 4. Tyvärr så är avspärrningarna rigorösa,men har jag tur så kan man få bra bilder i alla fall, för Buschen är stor,och tältet lätt , och jag kan "ålning medels hasning :lol: Lennart
Lars Befring
Inlägg: 2326
Blev medlem: 05 feb 2012, 19:05
Namn: Lars Befring
Ort: Stockholm

Re: Nu är det kul igen

Inlägg av Lars Befring »

Åååååååå! dom ska:

Skrämma renarna, tydligen är lugna renar ett riksintresse.
Reta fredsvännerna, antagligen samma muppar som trodde på "Fredens Hav"
Hjälpa Imperialisterna öva folkförtryck, att hindra tjejer från att gå i skola och välta murar över homosexuella är tydligen progressivt!
Vara coola!!! Ja jag är vit medelålders heterosexuell man så det är klart att jag tyckker fel =)

Lycka till med ålning och bilder!
Modellexpo 08 Open 2021 Korea, Gruppbygge Airline 72
Lennart

Re: Nu är det kul igen

Inlägg av Lennart »

VA, är du NORMAL ? ÄR DU INTE RIKTIGT KLOK ;VA ? Har du ingen liten modetrendig defekt,bara en liiiiiten en ?

Att det där hornprydda prylarna är rädda har en annan förklaring. Tänk dig själv att dagligen se någon som sitter på en stubbe mitt i skogen och jämra sig,dessutom ha en röd tofs på skallen! Och kommer du i närheten så drar fanskapet kniv och hotar skära öronen av dig.Samtidigt som du får en snara runt halsen.

Hoppas kunna återkomma med en fältrapport :D Lennart
Skriv svar