IPMS Stockholm reser till Göteborg

På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
Stellan
Inlägg: 5635
Blev medlem: 12 dec 2011, 21:13
Ort: Stockholm
Kontakt:

IPMS Stockholm reser till Göteborg

Inlägg av Stellan »

Håller på att fippla ihop en resa till Göteborg för de som vill delta på Art in Miniature den 15-16 september.

Grundplanen för tillfället är minibuss och boende på vandrarhem någonstans i krokarna. Vill man bo på annat sätt får man fixa det själv. 200 kronor per pers för resan, boendet den faktiska kostnaden.

Nedresa någon gång på fredagen den 14/9 (antingen direkt på morgonen så hinner vi kanske se något under dagen, alternativt vid lunchtid om ni inte kan eller vill vara borta hela arbetsdagen) och hemfärd direkt efter tävlingens brytande på söndag eftermiddag, vi bör då vara hemma på söndagens senkväll. Alternativet skulle vara nedresa MYCKET tidigt på lördagens morgon men då är det DICIPLIN som gäller. Jag kommer exempelvis inte att plocka upp folk över hela länet utan ni får palta er till uppsamlingsplatsen på eget ansvar.

Skicka ett PM om frågor, preferenser eller anmälan.
Stellan Schroeder Englund
Pyret
Inlägg: 276
Blev medlem: 26 jan 2012, 00:16
Ort: Alingsås

Re: IPMS Stockholm reser till Göteborg

Inlägg av Pyret »

Hedervärt initiativ och framförallt billigt :)
Stellan
Inlägg: 5635
Blev medlem: 12 dec 2011, 21:13
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: IPMS Stockholm reser till Göteborg

Inlägg av Stellan »

Pyret skrev:Hedervärt initiativ och framförallt billigt :)
Ja, IPMS Stockholm vill att klubbkassan ska komma sina medlemmar till del och resor till tävlingar är ett sätt att få lite valuta för medlemsavgiften.
Stellan Schroeder Englund
Stellan
Inlägg: 5635
Blev medlem: 12 dec 2011, 21:13
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: IPMS Stockholm reser till Göteborg

Inlägg av Stellan »

Platserna går åt! Nya resande? Kolla om ledigt från verkligheten här i Stockholm och häng på!
Stellan Schroeder Englund
Stellan
Inlägg: 5635
Blev medlem: 12 dec 2011, 21:13
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: IPMS Stockholm reser till Göteborg

Inlägg av Stellan »

Finns plats kvar.

200 kr för resan för er som är medlemmar i IPMS Stockhom. Boende etc tillkommer.
Stellan Schroeder Englund
BjarneS

Re: IPMS Stockholm reser till Göteborg

Inlägg av BjarneS »

Schemaändring på G, så troligtvis blir jag ledig den helgen. Ska kolla om det finns plats i Uppsalabilen annars är jag intresserad.

Bjarne
Stellan
Inlägg: 5635
Blev medlem: 12 dec 2011, 21:13
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: IPMS Stockholm reser till Göteborg

Inlägg av Stellan »

BjarneS skrev:Schemaändring på G, så troligtvis blir jag ledig den helgen. Ska kolla om det finns plats i Uppsalabilen annars är jag intresserad.

Bjarne
Kolla fort!

Boende?
Stellan Schroeder Englund
BjarneS

Re: IPMS Stockholm reser till Göteborg

Inlägg av BjarneS »

Schemat klart. Kommer att vakna i Stockholm på fredagen så det passar nog bäst att åka med Stockholmsbussen. Avgångstid? Hur bor ni?

Bjarne
Stellan
Inlägg: 5635
Blev medlem: 12 dec 2011, 21:13
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: IPMS Stockholm reser till Göteborg

Inlägg av Stellan »

BjarneS skrev:Schemat klart. Kommer att vakna i Stockholm på fredagen så det passar nog bäst att åka med Stockholmsbussen. Avgångstid? Hur bor ni?

Bjarne
Välkommen!

Återkommer om exakt tid o plats, men ca 12.00. Bor på vandrarhem som just bokades. Ska du vara med på det? Enkelrum/dubbelrum?
Stellan Schroeder Englund
BjarneS

Re: IPMS Stockholm reser till Göteborg

Inlägg av BjarneS »

Ja tack, kan dela rum.
Skriv svar