Har IPMS Finland någon form av tävling, "mässa" som bl a liknar C4-OPEN eller Modell Göteborg?
Skulle någon kunna "tipsa" var någonstans jag hittar infromation?
Mvh
www.sindcore.se
En liten fråga om IPMS, Finland
Re: En liten fråga om IPMS, Finland
De har en i april/maj varje år i helsingfors under modelexpo, men det är inte SM som jag har förstått. Var en massa här i forumet som var med och tävla som borde kunna svaret.
De har även en tävling i Lahtis varje år men vet inte om den fortfarande är kvar, var ett par år sedan jag besökte det.
De har även en tävling i Lahtis varje år men vet inte om den fortfarande är kvar, var ett par år sedan jag besökte det.
Tack för hjälpen.
Det som var i Helsingors av slutet av april månad var en mässa.
54 000 besökare. Det kan inte liknas med bla Modell Göteborg
Mvh
Peter
Det som var i Helsingors av slutet av april månad var en mässa.
54 000 besökare. Det kan inte liknas med bla Modell Göteborg
Mvh
Peter
IPMS Helsingfors har också en mindre tävling på hösten, IPMS Open.
I år arangeras den på Finska flygmuset den 13.10.2012 (brevid helsingfors vanda flygfält)
Den större tävlingen är som tidigare sagt, model expo i helsingfors mäss centrum som är ett 3 dagars evenemang.
Michael
I år arangeras den på Finska flygmuset den 13.10.2012 (brevid helsingfors vanda flygfält)
Den större tävlingen är som tidigare sagt, model expo i helsingfors mäss centrum som är ett 3 dagars evenemang.
Michael
Nordic challenge ska väl ordnas i Sverige i år och tillbaka till Finland nästa år 16-17 nov 2013 http://www.nordic-challenge.net/
...och sedan var det väl.... ja vad var det mer för tävling? Någon från Finland som läser detta???
...och sedan var det väl.... ja vad var det mer för tävling? Någon från Finland som läser detta???
Stellan Schroeder Englund
Hej Michael
Tack för ditt svar.
Var någonstans på deras hemsida kan man hitta information?
Peter
Tack för ditt svar.
Var någonstans på deras hemsida kan man hitta information?
Peter