Män som älskar modeller.

På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
Öken-Erik

Re: Män som älskar modeller.

Inlägg av Öken-Erik »

Bra program och mycket bra reklam för hobbyn. Snyggt jobbat alla ni som var med!

Öken-Erik :-)
Snussugen

Inlägg av Snussugen »

Lite väl mycket båtar tycker jag. De kunde gott slängt in lite om flygplan och pansar/bilar också, men men. De andra tjugo minutrarna var kul!
Live & let dry.
Spad16
Namn: Neil Crawford

Inlägg av Spad16 »

Mycket bra Uffe och Mats.
Trevlig program som gav vår hobby fin reklam.
/Neil
Joakim Hultman

Inlägg av Joakim Hultman »

Tur att vi har så bra förespråkare och talare för hobbyn som Ulf och Mats, som båda uttryckte sig mycket väl och träffande.
Janne Nilsson

Inlägg av Janne Nilsson »

Bra program och bra PR för hobbyn. Tack till er som medverkade så föredömligt. Själv agerade jag bara statist.

Var det från 08 Open 2013?

Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
HenrikB

Inlägg av HenrikB »

Tyvärr för Uffe går det, utan proxies eller VPN, endast se programmet i Sverige via SVT play. Men jag skulle i ditt ställe kontakta Peter Gaszynski på House Production och fråga efter en egen kopia på DVD, så pass prominent är du i produktionen.
Erik_G
Namn: Erik Gustavsson
Kontakt:

Inlägg av Erik_G »

WTF!! Kunde ingen vänlig själ tala om att man blev filmad, eller talat om för filmarna att vissa klipp hör hemma på det virtuella golvet.. även om ni andra framstod som idioter så framstod en annan som idioterna bland idioter. Goddam.. men det var väl bara sanningen antar jag.. Varm plats.. hoppas ingen såg teveprogrammet..

/E
Snussugen

Inlägg av Snussugen »

Erik_G skrev:WTF!! Kunde ingen vänlig själ tala om att man blev filmad, eller talat om för filmarna att vissa klipp hör hemma på det virtuella golvet.. även om ni andra framstod som idioter så framstod en annan som idioterna bland idioter. Goddam.. men det var väl bara sanningen antar jag.. Varm plats.. hoppas ingen såg teveprogrammet..

/E
Vad bubblar du om? Jag såg inte en enda idiot under de 60 minuter programmet varade. :0
Live & let dry.
Janne.S

Inlägg av Janne.S »

Erik_G skrev:WTF!! Kunde ingen vänlig själ tala om att man blev filmad, eller talat om för filmarna att vissa klipp hör hemma på det virtuella golvet.. även om ni andra framstod som idioter så framstod en annan som idioterna bland idioter. Goddam.. men det var väl bara sanningen antar jag.. Varm plats.. hoppas ingen såg teveprogrammet..

/E
Du pratade ju rakt in i kameran...hur kunde du missa att du blev filmad?
Erkänn...lite mediakåt vart du :P
Follow me on https://www.patreon.com/user?u=62899518 for earlier and better access to me and my work :D
Janne Nilsson

Inlägg av Janne Nilsson »

/E
Nu vet du hur vi andra har det, Erik. :mrgreen:
Dags att trycka, "känd från tv", på visitkortet och börja turnera som gästbartender?

Å andra sidan lyckas man omedvetet fånga något som ingen annan har lyckats med förut när du dyker upp första gången. Är det inte en ung Erik von Rosen som sitter och bygger? Rörliga bilder och i färg!? Det här måste till första sidan på någon skandalblaska i stil med National Enquirer.

Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Skriv svar