Art In Miniature - SM i Modellbygge 2016
Re: Art In Miniature - SM i Modellbygge 2016
Ett tack för en trevlig helg kommer även från "Team C4a".
Hoppas vi ses om ca två månader på C4a igen.
Öken-Erik
CU@C4
www.c4-open.se
Hoppas vi ses om ca två månader på C4a igen.
Öken-Erik
CU@C4
www.c4-open.se
Klart vi kommer!
mhv/Korvnasaren

mhv/Korvnasaren
-
- Kontakt:
Kan bara instämma med allt beröm. Snyggt jobbat och väl genomfört! Speciellt kul med de brittiska SIGarna, men även hög klass på modellerna i övrigt.
Stort tack för en trevlig helg.
från IPMS Stockholmsgänget via
Olle Lindau
från IPMS Stockholmsgänget via
Olle Lindau
Tack även från mig och frugan. Göteborg visade sig från sin vänligaste och en hyfsat solig sida.
Stellan Schroeder Englund
Du menar Mölndal ?Stellan skrev:Tack även från mig och frugan. Göteborg visade sig från sin vänligaste och en hyfsat solig sida.

Många fina modeller att titta på, och ett gäng trevliga damer med härliga dioramor (och somn uppvisade en härlig bygg glädje).
Själv lyckades jag begränsa inköpen till två Lindberg byggsatser

Stefan
Ärligt talat, Stefan, vi var knappt i Mölndal även om vi bodde tvärs över stora vägen. Vi plöjde caféerna och museerna i dagarna två i grannkommunen istället. Själv fick jag med mig en cykel och ett gäng små gubbar i 1/35. Forrdarna ser fina ut, fingrade på något paket men det fick vara denna gång.
Stellan Schroeder Englund
-
- Namn: Mikael
Lite sent halkar jag in och instämmer i hyllningskören, TACK alla "goa' gubbar" för en väl organiserad helg vi (jag, Johan och David) hade det toppen!
Dessutom vill vi rikta ett extra stort TACK till alla som hjälpte till att bära, både in (i ösregnet) och ut på söndag em.
Dessutom vill vi rikta ett extra stort TACK till alla som hjälpte till att bära, både in (i ösregnet) och ut på söndag em.

Var trevligt att återigen få skåda både färdiga som obyggda modeller liksom de som var på "g". Kom hem med grunden till en lite hemligt projekt och en del färg vilket gjorde att det fanns anledning till att damma av en del liggande byggen. Men måste se till att jag får med mig en inköpslista någon gång. Lyckades helt glömma av en del saker som jag faktiskt tänkt köpa på AIM.
Var roligt att se Waterloo dioramat. Har en del figurer liggande och frågan är om man inte skall ta med sig några till nästa år. Hade tänkt bli klar med S 26:an men det får nog bli Malmö för den modellen...
Vänligast / André
Ps. Går verkligen ventilationen som den skall i den berörda lokalen under helgerna? Kan kanske vara idé att be hyresvärden kolla ventilationen...
Var roligt att se Waterloo dioramat. Har en del figurer liggande och frågan är om man inte skall ta med sig några till nästa år. Hade tänkt bli klar med S 26:an men det får nog bli Malmö för den modellen...
Vänligast / André
Ps. Går verkligen ventilationen som den skall i den berörda lokalen under helgerna? Kan kanske vara idé att be hyresvärden kolla ventilationen...
Bättre allt för många obyggda och påbörjade modeller i garderoben och i lådor än en enda modell för lite...
Lite av vad som finns i vitrinet...
S 26 "6" (Airfix), J 26 "Gul H" (Hasegawa), J 26 "Vit Bertil" (Heller).

Lite av vad som finns i vitrinet...
S 26 "6" (Airfix), J 26 "Gul H" (Hasegawa), J 26 "Vit Bertil" (Heller).
-
- Namn: Timo Pohjola
Kul att höra att ni trivdes. Ja, ventilationen är lite speciell. Iskyla eller total stiltje . . .
Hemsidan är nu uppdaterad med resultatlistorna:
http://artgot.se/resultatlistor/
Grattias till alla vinnarna!
Skala Hobby gjorde en liten film på söndagen. För er som missat den kommer länken här:
https://www.youtube.com/watch?v=QTYxJCKIY1g
Hemsidan är nu uppdaterad med resultatlistorna:
http://artgot.se/resultatlistor/
Grattias till alla vinnarna!
Skala Hobby gjorde en liten film på söndagen. För er som missat den kommer länken här:
https://www.youtube.com/watch?v=QTYxJCKIY1g