Ja, jag tror att det är Sparmax. Ser lite klen ut, men egentligen behövs inte mer, den har hållit ihop fint för mig, trots att jag lägger grejor på den, och använder sidostycken för att hålla allt möjligt i clips.
Suveränt drag, man känner nästan inga lukter, och den drar ut det mesta på 10 minuter.
/Neil
Sputbox
Re: Sputbox
Jag har en Sparmax huv och tycker det är alldeles för lite flås i den, så då undrar jag om det är något fel på min.Spad16 skrev:Ja, jag tror att det är Sparmax. Ser lite klen ut, men egentligen behövs inte mer, den har hållit ihop fint för mig, trots att jag lägger grejor på den, och använder sidostycken för att hålla allt möjligt i clips.
Suveränt drag, man känner nästan inga lukter, och den drar ut det mesta på 10 minuter.
/Neil
Re: Sputbox
Befinner mig i Turkiet och behöver ngt liknande här. Dock är det löjligt dyrt att skicka efter liknande från svedala/usa. Finns det ingen händig som redan har gjort en hemma med typ en enkel banan låda + extra fläkt? Funderar på om jag kan göra det med enkla verktyg och material.
//Dan
//Dan
Bygger alldeles för sakta..