Vad bör man köpa till Tarangus Viggen?
Re: Vad bör man köpa till Tarangus Viggen?
JA 37 kunde bära raketkapslar också. Annars var det bara robotar.
-
- Namn: Robert Bergwall
Pilot Replicas annonserade nu att stol, "millan" och lite andra saker kommer finnas inom kort.

För de som reagerar på att "racketerna" på stolen är utfälda (dessa fälls ut när stolen lämnar cockpit för att förhindra att inte föraren ska bryta fötterna/benen i fartvinden) så kan jag lugna era skenande humör med att dessa är lösa ets-delar och kan väljas in eller utfälda. Det kommer även ingå en kap-mall för vart man ska jacka ur skrovet för millan.
Gubben är anpassad för Tarangus stol.
Jag tänkte även kommentera mina egna dekaler som nämnts i tråden men jag har inte fixat några uppdaterade bilder på dessa så det får bero ett litet tag till. Tryckfilerna i 1/48 är hur som helst skickade och det brukar normalt innebära att de är lite mer än en månad bort. Men man ska kanske inte säga något säkert.
Hälsningar
Robert

För de som reagerar på att "racketerna" på stolen är utfälda (dessa fälls ut när stolen lämnar cockpit för att förhindra att inte föraren ska bryta fötterna/benen i fartvinden) så kan jag lugna era skenande humör med att dessa är lösa ets-delar och kan väljas in eller utfälda. Det kommer även ingå en kap-mall för vart man ska jacka ur skrovet för millan.
Jag tänkte även kommentera mina egna dekaler som nämnts i tråden men jag har inte fixat några uppdaterade bilder på dessa så det får bero ett litet tag till. Tryckfilerna i 1/48 är hur som helst skickade och det brukar normalt innebära att de är lite mer än en månad bort. Men man ska kanske inte säga något säkert.
Hälsningar
Robert
Senast redigerad av bergwall den 21 jan 2015, 15:58, redigerad totalt 1 gånger.
Verkar som att 2015 kan bli året då Pilot Replicas får en ansenlig del av min lön.
Yeeehaw! vilken fantastisk RAT och knallpall!
Jag ser fram emot dina dekaler...börjar bli desperat efter divisionsmärkena
Jag ser fram emot dina dekaler...börjar bli desperat efter divisionsmärkena

Follow me on https://www.patreon.com/user?u=62899518 for earlier and better access to me and my work 

Det ser ju helt underbart ut! Man blir köpsugen.bergwall skrev:Pilot Replicas annonserade nu att stol, "millan" och lite andra saker kommer finnas inom kort.
Hälsningar
Robert

Och tack även till alla andra som engagerat sig i tråden.
holst
CU@C4
CU@C4
Twobobs kommande dekaler har säkert länkats tidigare men för de som har missat så kan man se dom här: https://www.facebook.com/pages/TWOBOBS- ... tos_stream
Ser mycket bra ut med intressanta individer.
Ser mycket bra ut med intressanta individer.
Njae, jag vill ha en metallren individ. Grått är trist, och min AJ ska få splinterkamo. 

-
- Namn: Lennart Alvhult
Stolen ser helt fantastisk ut, likaså det övriga delarna samt figuren. En invändning däremot, säkringshandtaget verkar överdimensionerat ?
Kanske bildvinkeln eller nåt som luras? Lennart
Kanske bildvinkeln eller nåt som luras? Lennart
Handtaget ser rätt ut men om den är för lång så kan man kapa lite..grovleken känns också rätt.

Follow me on https://www.patreon.com/user?u=62899518 for earlier and better access to me and my work 

-
- Namn: Lennart Alvhult
Du har säkert helt rätt Janne
Lennart