För att inte tala om den lilla knäckebrödsbiten med smör på....kallenordlund skrev:K....
Hur osthyveln och snusburken kom med i bilden har jag ingen aning om![]()

för övrigt: Läckert!

För att inte tala om den lilla knäckebrödsbiten med smör på....kallenordlund skrev:K....
Hur osthyveln och snusburken kom med i bilden har jag ingen aning om![]()
Du menar att målningsarbete av digitalkammo tar knäcken på den som utför det....Robin Nilsson skrev:Snusburken är ju General och det har nån sorts anknytning till det militära. Osthyveln kanske kan få representera budget-politiken (besparingar).
Knäckebrödet blir svårare eller mer långsökt .....
Det du ju iof. rätt i. Knäckebrödet kanske jag kan skylla på barnen...får man göra det?Robin Nilsson skrev:Snusburken är ju General och det har nån sorts anknytning till det militära. Osthyveln kanske kan få representera budget-politiken (besparingar).
KlockrentMiniStuff skrev:Du menar att målningsarbete av digitalkammo tar knäcken på den som utför det....Robin Nilsson skrev:Snusburken är ju General och det har nån sorts anknytning till det militära. Osthyveln kanske kan få representera budget-politiken (besparingar).
Det här blir ju bara bättre och bättre...en röd tråd i det undermedvetna.Robin Nilsson skrev:det ser ut som en laptop i hörnet av ena bilden och den skulle väl få symbolisera det digitala
Ha ha...Då borde cirkeln vara sluten då. Jag tänker inte blanda in köksbordet och fotöljen...Stellan skrev:Kalle, riktigt snyggt maskat
Robin, nu tackar jag för inputen. Tack alla för den konstruktiva informationen.
Hushållspappret får väl stå för ytterligare flyginslag: wiper...