Tack C4-gänget för ett trevligt och lyckat modellevenemang!

På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
Anders_Isaksson

Re: Tack C4-gänget för ett trevligt och lyckat modellevenema

Inlägg av Anders_Isaksson »

Tack för i år!
Pga andra åtaganden var jag inte så mycket på plats denna gång heller men det var trevligt som alltid. :)
MiniStuff

Inlägg av MiniStuff »

Markus aka Ministuff vill tacka varmt för all hjälp från alla närvarande C4-personal/vänner vid den lite smått kaotiska utpackningen i söndags - regnet och blåsten gjorde den lite annorlunda än vanligt. :)

Vi ses på samma plats samma tid nästa år!

/Mrks
Janne Nilsson

Inlägg av Janne Nilsson »

Alltid trevligt på C4.

Ett stort tack till alla funktionärer, uställare och besökare som gör det till en så trevlig helg.

Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Lau

Inlägg av Lau »

Jeg tror også at jeg kan sige tak på de fleste danskernes vegne
Jeg kom selv hjem træt og fattigere,men glad for at jeg var der
Jeg vil lige nævne den gode service og det gode humør fra Markus/Ministuff og
Radek's foredrag om figurskulpturering,det var førsteklasses
Lau
CU @ C4
VolshebNik
Namn: Nikolaj

Inlägg av VolshebNik »

On behalf of Latvian team I would like to express my deep appreciation to all those brave vikings who managed the show in high level. It was such a pleasure to see how the show is running, how all the issues are solved, all that friendly and fun environment created.
It's sad that the holiday was so short. The time was running too fast and there were too many nice modelers and and models.. But that's cool. Because it encourage me to come back again, met old friends and find new once :)

I am very happy with the show, you guys are heroes :)

Looking forward to see you later.

Warm regards,
Nik
Hobby-Importen
Namn: Jens Lindell

Inlägg av Hobby-Importen »

Det var ju trevligt som vanligt, men det visste jag ju redan innan jag åkte 
dit!

Jens
Daedalus Models
Johan i Hok
Namn: Johan Erlandsson

Inlägg av Johan i Hok »

Jättetack för en trevlig tillställning! Jag var där med hela familjen och barnens tvillingkusiner och föräldrar på lördagen. Barnbygget värvade två nya tjejer till modellbyggeriet då kusinerna blev eld och lågor.
Söndagen besökte jag evenemanget ensam och fick tid att prata med folk jag bara träffat över nätet innan. Enormt roligt! Dessutom kom det med en kasse modeller i både plast och die-cast, så nu är projektbanken full!

Johan i Hok
hjakse

Inlägg av hjakse »

Jag tackar också för ett mycket väl genomfört evenemang! Mycket trevligt, fina modeller och intressanta människor! Ett bildreportage kommer på hjak.se inom några dagar.
Britt Persson
Namn: Britt Persson

Inlägg av Britt Persson »

Då har man varit på C4-open 16 gånger i följd. Detta tack vare Glenn och hans intresse att bygga modeller. Har blivit lite smittad av det. Till Janne Nilsson: Fyndig latin text: A FURORE ARBITAS, LIBERA NOS DOMINE.

Britt Persson
Janne Nilsson

Inlägg av Janne Nilsson »

:)

Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Skriv svar