Ska hela cockpit vara grön utom golvet som ska vara alu, är det det standard på J 29?
Ska området bakom sätet och huvmekaniken vara helt i alu? Och den räfflade biten som sitter i huvkarmen grön??
Är det någon som hittar del nr 59, lilla bumpen under rumpan? Ser ingen sådan på gjutstam och inget nummer...
Tycker det varit knepigt att passa in cockpit mellan kroppshalvorna utan att behöva karva i golv/bakskottet. Ser inte att jag kan ha gjort fel. Någon annan som haft detta problem?
Lite frågor om PR-Tunnan
Lite frågor om PR-Tunnan
Stellan Schroeder Englund
-
Re: Lite frågor om PR-Tunnan
Några bilder..

Instrumentpanelen innehåller diverse nyare instrument, som du kan bortse ifrån...
Jag har fler bilder... nånstans.
Kompletterar lite senare om jag hittar dem.

Instrumentpanelen innehåller diverse nyare instrument, som du kan bortse ifrån...
Jag har fler bilder... nånstans.
Kompletterar lite senare om jag hittar dem.
Henrik Bergman, Vargön
_______________________________________________________________________________________________________
Det är bara en hobby...det är bara en hobby...det är b......
_______________________________________________________________________________________________________
Det är bara en hobby...det är bara en hobby...det är b......
-
Bilder på golvet utan stol, original instrumentbräda och stol.
Anders E
Anders E
Nejmen killar...det där är perfekta bilder! Tack och bock.
Är det en Blaupunkt eller Kenwood bilstereo på första bilden? Någon som lyssnar på Mix Megapol i lufthavet
Är det en Blaupunkt eller Kenwood bilstereo på första bilden? Någon som lyssnar på Mix Megapol i lufthavet

Stellan Schroeder Englund
Den räfflade biten som sitter i huvkarmen är i de flesta fall omålad aluminium.
Den lilla ”bilpendling” finns med i satsen. Är det en 29B är den konformad, på 29F är det ett litet hjul.
Den lilla ”bilpendling” finns med i satsen. Är det en 29B är den konformad, på 29F är det ett litet hjul.
Schyssta bilder.
Den mörkgröna ser itne helt olik ut Dark Dull Green i P-47:or?