Dioramor/modeller beställningsjobb/säljes/uthyres

På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
FredrikL
Namn: Fredrik

Dioramor/modeller beställningsjobb/säljes/uthyres

Inlägg av FredrikL »

Hallå!

Jag undrar om det finns några, eller om någon vet någon, som kan tänka sig att sälja eller hyra ut modeller eller dioramor alternativt bygga enligt beställning? Det ska uppföras en utställning av ubåtsjakten i Hårsfjärden med allt vad det innebär. Utställningen bestå av informationstavlor, ljud och modeller/dioramor över de fordon/personal som var med. Vertolhelikoptern är given, likaså någon stridsbåt/patrullbåt samt ubåtar av Whiskey-klass samt miniubåtar vore också superintressant.. Ett diorama över en skärgårdskobbe med några kustjägare som spanar över fjärden hade inte heller vart dumt eller något Spetsnaz-förband...

Inser att ämnet är relativt smalt så alla modeller över svensk och rysk militär är intressant.

Tack på förhand!

/Fredrik
Lennart 12
Namn: Lennart Alvhult

Re: Dioramor/modeller beställningsjobb/säljes/uthyres

Inlägg av Lennart 12 »

Hej Fredrik!
Vilken information bygger utställningen på ? Och vem står bakom den ? Det stod signalspanings bussar ( WV runt i terrängen) Startar den från början ca 2 veckor för själva incidenten. Minst en Romeo var inblandad, (Dalarö 4:e Oktober) och sannolikt även 1839 med och utan torn, den sk Valryggen"
Jag har sammanställt en hel del kring händelsen, och har även Manas rapport 300 sidor. Om du vill ha den på USB, så vänligen PM:A dina fullständiga adressuppgifter. MVH Lennart
FredrikL

Inlägg av FredrikL »

Lennart 12 skrev: 12 aug 2019, 10:53 Hej Fredrik!
Vilken information bygger utställningen på ? Och vem står bakom den ? Det stod signalspanings bussar ( WV runt i terrängen) Startar den från början ca 2 veckor för själva incidenten. Minst en Romeo var inblandad, (Dalarö 4:e Oktober) och sannolikt även 1839 med och utan torn, den sk Valryggen"
Jag har sammanställt en hel del kring händelsen, och har även Manas rapport 300 sidor. Om du vill ha den på USB, så vänligen PM:A dina fullständiga adressuppgifter. MVH Lennart
Hallå Lennart!
Jag DM:ar dig, det är inledningsvis lite hysch-pysch om projektet.

Mvh
Fredrik
Lennart 12

Inlägg av Lennart 12 »

OK, gör så //Lennart
Lennart 12

Inlägg av Lennart 12 »

Skickade dig ett PM, men hittar inte det i skickat, vet ej vad som blivit fel ? //MVH Lennart
FredrikL

Inlägg av FredrikL »

Lennart 12 skrev: 12 aug 2019, 12:59 Skickade dig ett PM, men hittar inte det i skickat, vet ej vad som blivit fel ? //MVH Lennart
Och jag skickade dig ett mail - har du sett?
Inte sett något DM iaf..

/Fredrik
Skriv svar