Och denna gång från Polen!
http://www.hurricane303.pl/
Jag gillar särskilt strålkastarna och positionsljusen på vingarna.
Man kan ju ana att intresset för den kommande filmen spelat in.
/ André
Ps.
Lite kul att man kan läsa och förstå lite polska när man vet vad ämnet i artikeln handlar om...
Ny Hurricane...
Ny Hurricane...
Bättre allt för många obyggda och påbörjade modeller i garderoben och i lådor än en enda modell för lite...
Lite av vad som finns i vitrinet...
S 26 "6" (Airfix), J 26 "Gul H" (Hasegawa), J 26 "Vit Bertil" (Heller).

Re: Ny Hurricane...
Jag gjorde misstaget och lät Google Chrome översätta och artikeln gick knappt att läsa så jag gick tillbaka till originalet och bytte språk till English 

Tomcat "US Navy's Last Gunfighter"
Så kan man med göra... *ler*
Det är rätt intressanta lösningar man valt när det gäller att få ihop den där modellen. Är passformen bra så finns det goda chanser att det där kommer bli Hurricane'n man skall bygga i 1/72...
Det är rätt intressanta lösningar man valt när det gäller att få ihop den där modellen. Är passformen bra så finns det goda chanser att det där kommer bli Hurricane'n man skall bygga i 1/72...
Bättre allt för många obyggda och påbörjade modeller i garderoben och i lådor än en enda modell för lite...

Den skulle tydligen släppas i september. Undrar om några modeller kan hitta till AIM eller om det är för tidigt?
/André
/André