A 21-A3.

På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
Stellan
Kontakt:

Re: A 21-A3.

Inlägg av Stellan »

Eller så kanske det enklaste är att snurra spinnern och dra linjen med pensel...?
Stellan Schroeder Englund
bergwall
Namn: Robert Bergwall

Inlägg av bergwall »

Hehe, osäker på om du skojar Stellan. Det låter som jag måste vara ninja-modelbyggare för att lyckas med det du beskriver. Nu är det i och för sig ganska länge sedan jag bygde och målade men tror ändå jag hade haft svårt att lyckas med en sån övning och därefter vara belåten med resultatet. Jag vet dock att du är skicklig. : )
Stellan
Kontakt:

Inlägg av Stellan »

bergwall skrev:Hehe, osäker på om du skojar Stellan. Det låter som jag måste vara ninja-modelbyggare för att lyckas med det du beskriver. Nu är det i och för sig ganska länge sedan jag bygde och målade men tror ändå jag hade haft svårt att lyckas med en sån övning och därefter vara belåten med resultatet. Jag vet dock att du är skicklig. : )
Skojjar aldrig. Slut med det sedan några år.

Ibland glöms det simplaste old-school-alternativet bort innan man ens provat och jag tänkte bara påminna om det.
Stellan Schroeder Englund
Skriv svar