Jag håller på med ett helikopterbygge av en US Coast Guarde HH-60J Jayhawk. Som vanligt så har jag kostat på mig fotoets till dyra pengar och helt plötsligt så inträffar en mindre katastrof

Suck, suck, vad fan gör man nu. Ett väldigt letande i alla lådor efter något som kan likna det här som försvann, no luck

Jag började fundera på att köpa ett nytt fotoets kit av samma sort som det jag redan hade minus ett försvunnit nät, men det kändes väldigt surt plus att det inte verkar gå att få tag på i enkelhet heller.
När jag var på Eduards hemsida så hittade jag en funktion som kallades för "costumer service" och en dialog ruta öppnades och jag fick kontakt med en Petra Solcova där och jag fick förklara att del nr. XX från Eduards kit nr. XXXXX ´har försvunnit. Inga problem blev svaret, vi skickar en ny utan kostnad.
OK, det låter ju bra men vi vet ju hur det brukar bli, det kommer inget.
Igår, efter två veckor låg det ett kuvert i postlådan med just denna del plus några andra detaljer som sitter på samma del av fotoets arket

En stor guldstjärna till Eduards kundservice och detta kan kanske vara till hjälp för andra med liknade problem.
Nicklas