På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
När dessa vagnar blir tillgängliga så kommer jag förmodligen att skaffa mig ett premiumkonto på World of Tanks . Jag gillar spelet och har hittills spelat "rätt" många matcher, så där en 4 000 enligt statestiken
Nicklas
Vid tider av oro och fara för staten, åkallar vi Gud och hyllar soldaten.
När faran är över och fyllda blir faten, då glömmer vi Gud och föraktar soldaten
Jag har spelat lite på testservern för att se hur de svenska vagnarna beter sig och är över lag nöjd med vad de gjort. Det här med med den hydrauliska fjädringen på UDES 03 samt de två Strv 103 i spelet kan ha varit ett svårlöst problem, men de har ändå löst det rätt bra. Det enda negativa är att de felaktigt klassar Strv 103 som en Pvkv, men det har väl med att kunna anpassa den till spelet att göra.
Jag lär förmodligen ta upp spelandet igen när uppdateringen kommer ut.
Jag var på eventet och jag får nog säga att det var väldigt lyckat. Mycket folk som aldrig varit där och shoppen såg rätt länsad ut på slutet... Hade det funnits några fler Italeri-tanks hade jag nog fått med mig nån hem också.