Försvunnet på OPEN
En vit kasse med en eduard 1/32 109 E-1, en P-36 ooch en pansarmanual saknas! Kontakta mig på
Lars-Befring@hotmail.se
Försvunnet på OPEN kolla er packning
-
- Namn: Lars Befring
Försvunnet på OPEN kolla er packning
Modellexpo 08 Open 2021 Korea, Gruppbygge Airline 72
-
- Kontakt:
Re: Försvunnet på OPEN kolla er packning
Dessutom min Gloster Gladiator från MatchboxSIGen, en silverfärgad J 8. Den stod intill en likadan, men var puts väck när jag skulle hämta den. Maila gärna mig om du råkat få med den av misstag. bjorn.j.fransson@gmail.com
-
- Namn: Lars Befring
Kolla igenom er packning och fråga kompisarna!
Modellexpo 08 Open 2021 Korea, Gruppbygge Airline 72
Jag saknar en blå virkad luva, som jag förmodligen la ifrån mig i sekretariatet.
Ej sett vid städningen....kai skrev:Jag saknar en blå virkad luva, som jag förmodligen la ifrån mig i sekretariatet.
En luva, ett kungarike för en luva!
Stellan Schroeder Englund
-
- Kontakt:
Kan meddela att min Gladiator nu återfunnits välbehållen.
Tack Olle och alla ni andra som hjälpt mig att leta rätt på den!!!

Sånt där är ju livsfarligt! Tänk om någon nu hunnit kopiera din Gladiator när den var borta, så nu finns det 25 st som är exakt likadana. Det drar ju ned priset sen när du kolar!Björn Fransson skrev:Kan meddela att min Gladiator nu återfunnits välbehållen.Tack Olle och alla ni andra som hjälpt mig att leta rätt på den!!!

-
- Kontakt:
Aj aj aj... Ja, det gäller att hålla rätt på sina modeller. Fast den som försökt kopiera mitt försök till riggning, med sprues, sliter nog fortfarande sitt hår. Tänkte att jag skulle fuska lite genom att välja en enkel metod. Så blev det inte. Det här med dubbla vingar är inget för oss jetbyggare.Henrik R skrev:Sånt där är ju livsfarligt! Tänk om någon nu hunnit kopiera din Gladiator när den var borta, så nu finns det 25 st som är exakt likadana. Det drar ju ned priset sen när du kolar!Björn Fransson skrev:Kan meddela att min Gladiator nu återfunnits välbehållen.Tack Olle och alla ni andra som hjälpt mig att leta rätt på den!!!