Såg en sak på Facebook som jag inte visste om
Såg en sak på Facebook som jag inte visste om
På facebook såg jag bilder från Yodobashi-Akiba Megastore i Japan och på en av bilderna var det en bild på en Tamiya hylla och till min förvåning såg jag en 39A visste inte att Tamiya hade gjort en Gripen över huvudtaget någon som har mer information om den?
Tomcat "US Navy's Last Gunfighter"
-
- Kontakt:
Re: Såg en sak på Facebook som jag inte visste om
Det låter hur bra som helst, men är samma plast som Italeri och Airfix. Dvs förhoppningsvis bättre att vänta in Revells nya.
-
Om man ser en Tamiya-låda som inte finns här i Europa men där modellen tidigare har givits ut av Italeri så kan man på goda grunder
börja misstänka att det handlar om samma byggsats.
T.ex så finns det två olika byggsatser av Opel Blitz (förutom varianter
med samma chassi):
Italeris i Italeri-låda
Dragons i Dragon-låda
Italeris i Tamiya-låda
börja misstänka att det handlar om samma byggsats.
T.ex så finns det två olika byggsatser av Opel Blitz (förutom varianter
med samma chassi):
Italeris i Italeri-låda
Dragons i Dragon-låda
Italeris i Tamiya-låda
Om det var den här du såg så finns den här i Europa.
Såg den i butik nere i Stavanger i somras, trodde först det var en uppdaterad Italeri låda.
MvH Anders "Trollis" Bernhardsson
Såg den i butik nere i Stavanger i somras, trodde först det var en uppdaterad Italeri låda.
MvH Anders "Trollis" Bernhardsson
"Time to find out who you really are.. what are your hobbies and interests?"
Ok. Tack för informationen. Om jag någonsin kommer till Japan ska jag kosta på ett besök på Yodobashi-Akiba Megastore såg ut att vara
"Modellers Heaven".
"Modellers Heaven".
kan bara intyga att så är fallet, Yodobashi är kul, inte bara hobbyvåningen! Men var beredd på en ljudkuliss som överträffar en hel del annat, speciellt i vissa avdelningar!
-
Värre än en svensk högstadieklass till och med ???BjörnK skrev:kan bara intyga att så är fallet, Yodobashi är kul, inte bara hobbyvåningen! Men var beredd på en ljudkuliss som överträffar en hel del annat, speciellt i vissa avdelningar!

/ Robin
Länge sedan jag jobbade på högstadiet nu... Men elever kan man ju hota med stryk
, svårare med maskiner och elektroniska apparater... Om man inte vill bli ersättningsskyldig dvs...

Har du varit där?BjörnK skrev:kan bara intyga att så är fallet, Yodobashi är kul, inte bara hobbyvåningen! Men var beredd på en ljudkuliss som överträffar en hel del annat, speciellt i vissa avdelningar!
Jodå, ett par besök har det blivit!