Man kanske skulle starta ett pris;Janne Nilsson skrev:Ja, man får väl ta till sig kritiken och se till att vara mer lättklädd nästa gång priset delas ut?
Janne Nilsson
"Mest lättklädda prisutdelare"?

Jens
Man kanske skulle starta ett pris;Janne Nilsson skrev:Ja, man får väl ta till sig kritiken och se till att vara mer lättklädd nästa gång priset delas ut?
Janne Nilsson
Jag är inte säker på att det är ett bra alternativ. Ingen av de som varit envolverade i prisutdelningen på de evenemang jag varit på, undertecknad inkluderad, vore ganska stor katastrof i bikini....Hobby-Importen skrev:Man kanske skulle starta ett pris;Janne Nilsson skrev:Ja, man får väl ta till sig kritiken och se till att vara mer lättklädd nästa gång priset delas ut?
Janne Nilsson
![]()
Jens
Magnus Berggren skrev:Jag är inte säker på att det är ett bra alternativ. Ingen av de som varit envolverade i prisutdelningen på de evenemang jag varit på, undertecknad inkluderad, vore trevlig syn, snarare ganska stor katastrof i bikini....Hobby-Importen skrev:Man kanske skulle starta ett pris;Janne Nilsson skrev:Ja, man får väl ta till sig kritiken och se till att vara mer lättklädd nästa gång priset delas ut?
Janne Nilsson
![]()
Jens
För h-vete grabbar! Jag sitter och drabbas av panikyrsel. Magnus bygger klart något och Janne i bara mässingen. Min syn är redan dålig. Å andra sidan känns det tryggt att veta att första steget i denna raket mot vansinnet har mycket låg sannolikhet för att antändas.Magnus Berggren skrev:Om du delar ut pris i mässingen, så ska jag se till att få något färdigt.Janne Nilsson skrev:Ja, man får väl ta till sig kritiken och se till att vara mer lättklädd nästa gång priset delas ut?
Det finns faktiskt ett skäl till att Magnus inte har fått ta emot fler pris.
Han kanske inte är så produktiv men Plesiosauriusen var störtskön, med reservation för stavningen.
Janne Nilsson
Så vi kommer att få se en mycket förväntasfull Peter Holst med nyinförskaffade glasögon på nästa C4-Open?Lurifax skrev:För h-vete grabbar! Jag sitter och drabbas av panikyrsel. Magnus bygger klart något och Janne i bara mässingen. Min syn är redan dålig. Å andra sidan känns det tryggt att veta att första steget i denna raket mot vansinnet har mycket låg sannolikhet för att antändas.Magnus Berggren skrev:Om du delar ut pris i mässingen, så ska jag se till att få något färdigt.Janne Nilsson skrev:Ja, man får väl ta till sig kritiken och se till att vara mer lättklädd nästa gång priset delas ut?
Det finns faktiskt ett skäl till att Magnus inte har fått ta emot fler pris.
Han kanske inte är så produktiv men Plesiosauriusen var störtskön, med reservation för stavningen.
Janne Nilsson